Általános szerződési feltételek

Tisztelt Vásárlónk!

BEVEZETŐ, ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

1.1 Köszönjük, hogy meglátogatta a Balmaz-Sütőde Kft. www.balmaz-sutode.hu oldalon található Webáruházát (a továbbiakban: Webáruház).

1.2. A Webáruházban szereplő termékek fényképei illusztrációk, a szállított termékek az illusztrációtól eltérhetnek.

1.3. A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Balmaz-Sütőde Kft. (a továbbiakban: Vállalkozás), és a Vállalkozás által működtetett, a www.balmaz-sutode.hu weboldalon található Webáruházon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: Fogyasztó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Vállalkozás és Fogyasztó a továbbiakban együttesen: Felek)

1.4. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.balmaz-sutode.hu weboldalon található Webáruházon keresztül történik. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Ektv.), a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet), illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szabályozza.

1.5. A Webáruházban a vásárlás távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz útján leadott megrendeléssel történik, a jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint. A Webáruházban történő vásárlás a Fogyasztó általi rendelés leadással vagy telefonos megrendelés esetén lehetséges.

1.6. A Vállalkozás adatai:

Név: Balmaz-Sütőde Kft.

Székhely: 4060 Balmazújváros, Böszörményi út 61-63.

Cégjegyzékszáma: 09-09-007632

Nyilvántartó hatóság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága

Kamarai tagság: Magyar Kereskedelmi és Iparkamara / Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara

Statisztikai számjel: 12559941-1071-113-09

Adószám: 12559941-2-09 (Közösségi adószám: HU12559941)

Képviseli: Fülep Zsolt ügyvezető

Számlaszám: OTP Bank, 11738091-21452093-00000000

Telefon: +36 (52) 370 157

E-mail: ertekesites.balmaz@gmail.com

Tárhelyszolgáltató: Rackforest Kft., 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.

1.7. A Vállalkozás üzleteinek, ügyfélszolgálatainak elérhetősége:

BALMAZÚJVÁROS

Cím: 4060 Balmazújváros, Debreceni utca 11/a.

Telefon: 06 30 7163 652

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4060 Balmazújváros, Veres Péter u. 7.

Telefon: 06 30 2174 125

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: 6:30 – 10:00

 

Cím: 4060 Balmazújváros, Kastélykert u. 6.

Telefon: 06 30 5966 626

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:00 – 16:30

Szombat: 5:00 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

Cím: 4060 Balmazújváros, Böszörményi út 61-63.

Telefon: 06 52 370 157

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 12:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

DEBRECEN

Cím: 4032 Debrecen, Görgey utca 18-20.

Telefon: 06 30 5965 843

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4032 Debrecen, Nagy Lajos király tér 5.

Telefon: 06 30 9313 539

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4027 Debrecen, Ibolya utca 2.

Telefon: 06 30 5205 461

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4024 Debrecen, Vár utca 3.

Telefon: 06 30 8440 097

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 6:00 – 12:30

Szombat: 6:00 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4028 Debrecen Damjanich utca 22.

Telefon: 06 30 0146 640

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4029 Debrecen, Csapó utca 90. 3

Telefon: 06 30 5905 438

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:30

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4024 Debrecen, Batthyány utca 1.

Telefon: 06 30 2558 933

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 6:00 – 16:30

Szombat: 6:00 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4029 Debrecen, Víztorony utca 11.

Telefon: 06 30 8785 929

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 6:00 – 17:30

Szombat: 6:00 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefon: 06 30 6879 424

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:30

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4025 Debrecen, Külső Vásártér 1.

Telefon: 06 30 5966 631

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 15:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4025 Debrecen, Segner János tér 7/a.

Telefon: 06 30 4037 690

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4027 Debrecen, Sinai Miklós utca 17-21.

Telefon: 06 30 8729 868

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4027 Debrecen, Sinai Miklós utca 35.

Telefon: 06 30 5964 719

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:00 – 16:00

Szombat: 5:00 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

HAJDÚBÖSZÖRMÉNY

Cím: 4220 Hajdúböszörmény, Árpád utca 71.

Telefon: 06 30 4527 253

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:00 – 16:30

Szombat: 5:00 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

Cím: 4220 Hajdúböszörmény, Bethlen Gábor utca 30.

Telefon: 06 30 5966 635

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:00 – 16:30

Szombat: 5:00 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

Cím: 4220 Hajdúböszörmény, Kossuth Lajos utca 17.

Telefon: 06 30 5965 923

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:00 – 17:30

Szombat: 5:00 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

HAJDÚDOROG

Cím: 4087 Hajdúdorog, Vasvári Pál utca 8.

Telefon: 06 30 6963 414

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

HAJDÚNÁNÁS

Cím: 4080 Hajdúnánás, Kossuth utca 11.

Telefon: 06 30 2225 231

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

Cím: 4080 Hajdúnánás, Bocskai utca 2-4.

Telefon: 06 30 6964 173

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:30

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: 6:00 – 10:00

 

HAJDÚSZOBOSZLÓ

Cím: 4200 Hajdúszoboszló, József Attila utca 2-4.

Telefon: 06 30 2225 210

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 15:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4200 Hajdúszoboszló, Halasi Fekete Péter tér 5.

Telefon: 06 30 2601 608

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

Cím: 4200 Hajdúszoboszló, Hősök tere 17-18.

Telefon: 06 30 5213 285

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

NÁDUDVAR

Cím: 4181 Nádudvar, Fő út 113.

Telefon: 06 30 8996 673

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

TISZACSEGE

Cím: 4066 Tiszacsege, Fő utca 39.

Telefon: 06 30 9562 376

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 14:00

Szombat: 5:30 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

POLGÁR

Cím: 4090 Polgár, Hősök utca 6.

Telefon: 06 30 1723 433

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 16:30

Szombat: 6:00 – 12:00

Vasárnap: Zárva

 

TISZAÚJVÁROS

Cím: 3580 Tiszaújváros, Szent István út 7-9.

Telefon: 06 30 014 6641

Nyitvatartási idő:

Hétköznap: 5:30 – 17:30

Szombat: 5:30 – 13:00

Vasárnap: Zárva

Az üzletek (közös) email címe: ertekesites.balmaz@gmail.com

 

A WEBÁRUHÁZ HASZNÁLATA

2.1. A Webáruházban böngészni a felső menüsorban található „Online rendelés” gombra kattintva lehet. A Webáruházban a böngészés regisztráció nélkül is lehetséges.

2.2. Amennyiben valamelyik termékünk felkeltette a kíváncsiságát, úgy kérjük:

  • érdeklődjön személyesen üzletünkben,
  • vegye fel telefonon a kapcsolatot üzletünk képviselőjével vagy
  • írjon e-mail üzenetet ezekre az elérhetőségeinkre: ertekesites.balmaz@gmail.com

2.3. Kérjük céges vásárlóinktól, hogy a megrendelés során szíveskedjenek a pontos nevet, címet és adószámot megadni. Egyéni vállalkozó vásárlása esetén kérjük vállalkozói nyilvántartási számát is feltüntetni.

2.4. Az Általános Szerződési Feltételeket, illetve a szállítási feltételeket vásárlás előtt feltétlenül tanulmányozza át! Az ÁSZF bármikor hozzáférhető és megnyitható a Webáruház oldalának alján található „Általános Szerződési Feltételek” linkre kattintva, továbbá kérésére kollégáink is eljuttatják az ön címére e-mailben.

 

REGISZTRÁCIÓ

3.1. Webáruházunkban regisztráció nélkül vásárolhatnak.

 

A VÁSÁRLÁS MENETE, MEGRENDELÉS

4.1. Ha Ön egy terméket meg kíván vásárolni, akkor a kiválasztott terméket helyezze a kosárba a termék alatt feltüntetett gombra kattintva, vagy érdeklődjön telefonon munkatársainknál.

4.2. A megrendelni kívánt áru(k)nak a Fogyasztó egyéni, virtuális kosarában történő elhelyezése nem minősül szerződéses ajánlatnak, ajánlattételi felhívásnak, illetve megrendelésnek, valamint nem jelenti az adásvételi szerződés létrejöttét. A termék „Kosárba teszem” gombra kattintásával a Fogyasztó a termék utáni érdeklődését, a rendelés jóváhagyásával vételi szándékát jelzi a Vállalkozás felé. Amikor a terméket kosarába helyezi, megjelenik egy információs ablak, ami tájékoztatja a Fogyasztót arról, hogy a termék elhelyezésre került a „Kosárba”. A Webáruház felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy a termék(ek) kosárba helyezése nem eredményezi a termék „lefoglalását”, illetőleg nem jelenti a Fogyasztó részéről sem a vételi szándék kinyilvánítását, sem a megrendelés véglegesítését. Ebből következően előfordulhat, hogy a kosárba helyezett termék bizonyos idő elteltével kikerül a Fogyasztó kosarából mivel azt egy másik Fogyasztó megvásárolta.

4.3. Ha úgy érezné, hogy bizonytalan és nem tudja, mit válasszon, vagy milyen terméket keres, úgy kérdezzen bátran (üzletünk nyitvatartási idején belül) akár telefonon is, cégünk alkalmazottjai készséggel állnak rendelkezésére.

4.4. A Fogyasztó részéről az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés elküldése” felirat megnyomása előtt van lehetőség. A „Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható vagy akár törölhető. A Vállalkozást nem terheli felelősség a Fogyasztó által a rendelés során tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, többletköltségért, egyéb problémákért és hibákért.

4.5. A Fogyasztó a megrendelés elküldésekor köteles elfogadni az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót. Amennyiben az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót nem kívánja elfogadni úgy a vásárlás nem zárul le és az elektronikus szerződéskötés sem valósul meg. A vásárlás befejezésekor a Vállalkozás sorszámmal iktatja a rendelést és ezen sorszámmal egyetemben rögzíti, hogy a Fogyasztó elfogadta az ÁSZF-et és az Adatvédelmi tájékoztatót. Az ÁSZF elfogadásával egyidejűleg a Fogyasztó kijelenti azt is, hogy az ÁSZF-et megismerte, az abban foglaltakat pedig kifejezetten elfogadja. A Vállalkozás „Megrendelés elküldése” gombra kattintás előtt tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a Fogyasztó a gombra kattintással kötelező érvényű ajánlatot küld a Vállalkozás részére, amelynek Vállalkozás általi elfogadása fizetési kötelezettséget von maga után.

4.6. Azt követően, hogy a Fogyasztó kiválasztotta a terméket, a virtuális kosárban elhelyezte, majd jóváhagyta a rendelést, a Webáruház 24 órán belül köteles a vásárlás során megadott e-mail címen visszaigazolni azt, hogy a Webáruház rögzítette Fogyasztó megrendelését, amely a Fogyasztó által közölt vételi ajánlatnak minősül. A visszaigazolás hiányában a Fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

4.6.1. A Webáruház részéről történő automatikus visszaigazolás csupán a megrendelés megérkezésének visszaigazolása, az nem tekinthető a megrendelés megerősítésének vagy szerződéses nyilatkozatnak, az nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van.

4.6.2. Úgyszintén nem minősül a megrendelés megerősítésének a Vállalkozás olyan tartalmú egyedi visszajelzése, amelyben a Fogyasztót pl. ideiglenes készlethiányról, vagy az 5.3. pontban foglaltakról értesíti.

4.6.3. A terméket azt követően tekintjük megrendeltnek, hogy a Webáruház a megrendelés során megadott e-mail címen vagy telefonon tájékoztatja a Fogyasztót, hogy a Fogyasztó által a Webáruház részére közölt vételi ajánlatot a Webáruház elfogadta, a rendelést előkészítette szállításra.

4.7. Felhívjuk a Fogyasztó figyelmét, hogy a Webáruház minden véglegesített megrendelést külön megrendelésként kezel. Amennyiben a Fogyasztó a leadott és visszaigazolt megrendelését újabb termékekkel szeretné bővíteni, úgy haladéktalanul, de legkésőbb a csomagnak a futárszolgálat részére történő átadását megelőzően lépjen kapcsolatba a Webáruházzal és megrendelés módosítása céljából.

4.8. A Fogyasztó a megrendelését kollégánkkal egyeztetve a szállítás napját megelőző napig visszamondhatja.

4.9. Amennyiben a Fogyasztó a megrendelés elküldését követően észlel hibát, ezt az ertekesites.balmaz@gmail.com e-mail címen jelezheti.

 

ÉRTÉKESÍTETT TERMÉKEK, ELADÁSI ÁRAK

5.1. A Webáruházban szereplő termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a Fogyasztó a konkrét árucikk információs oldalán a termék fényképére vagy a termék nevére kattintva ismerheti meg. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Vállalkozás nem tartozik felelősséggel. Az árucikkek információs oldalán feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A Webáruházban feltüntetett készletinformációk tájékoztató jellegűek és a raktárkészlet gyors változásai miatt kivételes esetben előfordulhat, hogy egyes termékek a Webáruházban annak ellenére szerepelnek „raktáron” megjelöléssel, hogy az ténylegesen a Webáruházban nincs készleten. A fenti tévedésekért a Vállalkozás felelősséget nem vállal és a hiba felismerét követően a Vállalkozás vállalja, hogy a tényleges elérhetőségről tájékoztatja a Fogyasztót. Az áruk használatára vonatkozó utasításokat, továbbá az áru részletes tulajdonságait a megvásárolt áruhoz mellékelésre kerülő használati utasítás vagy termékleírás tartalmazza. Tekintettel a termékek jellegére, a Vállalkozás használati útmutatót a termékekhez nem csatol.

5.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely forintban (HUF) értendő. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. A feltüntetett árak nem tartalmazzák a kiszállítás, valamint a csomagolás költségeit. A feltüntetett árak visszavonásig vagy megváltoztatásig érvényesek.

A kiválasztott termék árát, valamint a szállítási és csomagolási költségeket a Vállalkozás a 4.6.3. pont szerinti részletes árajánlatában közli a Fogyasztóval. A Webáruházban szereplő termékek vételára megváltoztatásának jogát a Vállalkozás fenntartja, ugyanakkor ezen jog Webáruház által történt a Fogyasztó vételi ajánlatára vonatkozó visszaigazolását követően alapján már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

5.3. Amennyiben a termék mellett hibás ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel arra az esetre, ha nyilvánvalóan téves, a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő ár kerül feltüntetésre –, a Vállalkozás nem köteles a terméket a hibás áron értékesíteni. Ebben az esetben Vállalkozás haladéktalanul tájékoztatja a Fogyasztót a tévedésről és a termék helyes áráról, amelynek ismeretében a Fogyasztó elállhat vásárlási szándékától.

5.4. A Vállalkozás nem köteles teljesíteni kereskedelmi mennyiség kiszolgálását.

 

AZ ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE, LÉTREJÖTTE

6.1. Amennyiben a Fogyasztóhoz kizárólag a megrendelése megérkezésére vonatkozó visszaigazolást küldte meg a Vállalkozás, a Felek között a szerződés még nem tekinthető létrejöttnek.

6.2. A Felek között a szerződés akkor jön létre, amikor a Vállalkozás a Fogyasztó által a megrendeléssel a Vállalkozás irányába közölt vételi ajánlatát e-mail, telefax vagy egyéb távközlési eszköz útján elfogadja, visszaigazolja. A szerződés létrejöttével a Fogyasztó egyúttal a Webáruház ÁSZF-ében található rendelkezéseket is elfogadja. A Felek között a szerződés határozott időre jön létre, amely a megrendelt termék Fogyasztó általi átvételével egyidejűleg megszűnik.

6.3. A Felek között ilyen módon létrejött szerződés nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásbeli szerződésnek, így a Vállalkozás azokat nem iktatja és azok utólag nem hozzáférhetők és nem tekinthetők meg. A Webáruházban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek. A Vállalkozás szerződést kizárólag magyar nyelven köt.

 

FIZETÉS ÉS A TERMÉKEK ÁTVÉTELE

7.1. A Fogyasztó által a megrendelés során küldött vételi ajánlat Vállalkozó általi írásbeli elfogadásával a Fogyasztó szerződéskötési ajánlatához kötve van, továbbá fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Vállalkozás által küldött vételi ajánlatot elfogadó visszaigazolás egyértelműen megfogalmazva tartalmazza azt a tájékoztatást, hogy a Fogyasztó vételi ajánlatának Vállalkozás általi elfogadása, mint szerződéses nyilatkozat megtétele a Vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után.

7.2. A Fogyasztó fizetési kötelezettségének online, Simple alkalmazáson keresztül, előrefizetéssel tehet eleget. A www.balmaz-sutode.hu részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere, a Simple által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank / Simple fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a www.balmaz-sutode.hu oldalán. A www.balmaz-sutode.hu az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége, kérjük, készítse elő kártyáját:

  • Kártyaszám (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
  • Lejárati dátum: (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
  • Érvényesítési kód: (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye) (CVV2, vagy CVC2) Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni.

Áruházunkban az alábbi kártya típusokkal fizethet. Dombornyomott és nem dombornyomott kártyák egyaránt elfogadottak:

  • MasterCard
  • Visa Classic
  • American Express - kivéve az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott kártyák.
  • Visa Electron kibocsátótól függően – ezen kártyák esetében a kibocsátó határozza meg a kártya internetes használatát, amennyiben engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
  • Maestro - az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott kártyák.
  • Maestro - más bank által kibocsátott kártyák.

Az elfogadás feltétele, hogy a kártyabirtokos kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.

A fizetésekről a rendszer egyedi tranzakciós azonosítót generál, a fizetéssel kapcsolatos ügyekben erre az azonosítóra hivatkozhat.

OTP Simple fizetési mód esetén Ön elhagyja Webáruházunkat, és átkerül a fizetési szolgáltató webhelyére. A fizetési szolgáltató webhelyén az Ön által megadott bármilyen személyes adat, valamint a fizetési szolgáltató által az Ön személyes adataival kapcsolatban végzett feldolgozási tevékenység vagy adattovábbítás a fizetési szolgáltató adatvédelmi szabályzatának hatálya alá tartozik. A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy a Balmaz-Sütőde Kft., mint adatkezelő által a www.balmaz-sutode.hu felhasználói adatbázisában tárolt személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatójában, az alábbi linken tekinthtető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff.

A Fogyasztó a termékeket az általa választott üzletben, személyesen veheti át, azonban a termékek az üzletekben személyesen, szállítási és csomagolási költségtől mentesen is megrendelhetőek.

 

VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Tekintettel az értékesített termékek romlandó, illetve minőségét rövid ideig megőrző jellegére, a Fogyasztót elállási jog nem illeti meg, az elállási jogát érvényesen nem gyakorolhatja (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § d) pont). A Fogyasztó ezen tájékoztatást a megrendelés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi.

Egyéb termékekre vonatkozóan a Fogyasztót az alábbi jogok illetik meg:

9.1. Elállási / felmondási jog gyakorlásának határideje

9.1.1. A Fogyasztó – vagyis a Ptk. 8:1. § (1) 3. pont értelmében a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy – a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján:

  1. a) a termék átvételének napjától,
  2. b) több termék vásárlása esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától,
  3. c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak az átvétele napjától,
  4. d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától -

  1. e) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától -

- számított 14 (tizennégy) napon belül a megkötött szerződéstől indokolás nélkül elállhat.

9.1.2. A Fogyasztó ezen elállási jogát a szerződés létrejöttének napja (6.2 pont), és a termék(ek) átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

9.1.3. Az elállási / felmondási jog a Webáruházon keresztül értékesített termékre vonatkozik.

9.2. Elállási / felmondási jog gyakorlásának módja

9.2.1. A Fogyasztó az elállási / felmondási jogát a jelen ÁSZF 2. sz. mellékletét képező nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az elállásra / felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

9.2.2. Az elállási / felmondási nyilatkozatot a Fogyasztó személyesen teszi meg, vagy az alábbi úton juttathatja el a Vállalkozás részére:

Postacím: 4060 Balmazújváros, Böszörményi út 61-63.

E-mail: ertekesites.balmaz@gmail.com

9.2.3. Határidőben érvényesítettnek kell tekintetni az elállási / felmondási jog gyakorlását, ha a Fogyasztó az elállási / felmondási nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Vállalkozás részére elküldi (postára adja). (Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.)

9.2.4. A Fogyasztó elállási / felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban foglalt esetekben nem gyakorolhatja különösen, de nem kizárólagosan:

- a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;

- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta. (További részletek: 9.3.2. pont a) bekezdés.)

9.2.5. Amennyiben a szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, a Fogyasztó elállási / felmondási jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti.

9.2.6. Az elállási / felmondási jog gyakorlása során a Fogyasztó jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Fogyasztó részéről (Ptk. 1:5. §)

9.3. A Felek kötelezettségei elállás / felmondás esetén

9.3.1. A Vállalkozás kötelezettségei

  1. a) A Vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget (ideértve a Fogyasztó által megfizetett legolcsóbb kiszállítási mód díját is kivéve, ha az elállással érintett termékkel együtt más olyan termék is kiszállításra került, amely tekintetében a Fogyasztó nem élt az elállási jogával). A Vállalkozás az elállással érintett árucikk ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizeti. A Vállalkozás utánvéttel visszajuttatott termékeket nem vesz át és ilyen módon a termékek összegét sem téríti meg.

Ha a Fogyasztó az elállással érintett termék kiszállítása során kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket (pl. expressz szállítási mód költségei).

  1. b) A Vállalkozás a Fogyasztónak visszajáró összeget a Fogyasztó részére személyesen vagy a Fogyasztó által megadott bankszámlaszámra téríti vissza. A Vállalkozás nem vállal felelősséget a Fogyasztó által megadott adatok (pl. bankszámlaszám) pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért.
  2. c) A Vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

9.3.2. A Fogyasztó kötelezettségei

  1. a) A Fogyasztó elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozásnak vagy a Vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Vállalkozás a Fogyasztó elállását követő tájékoztatás során vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. (Alapesetben a visszaküldés költsége a Fogyasztót terheli.) A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A visszaküldött vagy személyesen átadott terméket Vállalkozás a termékeket bontott csomagolással – a termék sértetlen állapotában hagyása mellett –, illetve bontatlan csomagolással veszi át.

A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát

1.) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

2.) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Vállalkozás által nem befolyásolható, a jog gyakorlására nyitva álló 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

3.) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;

4.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

5.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

6.) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

7.) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a Felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

8.) a Fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatások vagy termékek kivételével - olyan Vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

9.) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta;

10.) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

11.) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

12.) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

13.) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

14.) A Fogyasztó a terméket személyesen átadás, fuvarozás útján, postai küldeményként, vagy futárszolgálattal küldheti vissza, melynek a költsége a Fogyasztót terheli. Ha a Fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

  1. c) A vásárolt termék sérülésmentes, sértetlen vagy bontott csomagolásban történő visszajuttatásának közvetlen költségeit a Fogyasztó köteles viselni (ideértve az az esetet is, ha a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel). A Fogyasztó felelősséggel tartozik a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Amennyiben a vásárolt termék sérülten, vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkent állapotban érkezik vissza a Vállalkozáshoz, úgy a Vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését. Ilyen esetben a Felek egyeztetést kezdeményeznek a sérülésből vagy a használatból eredő értékcsökkenés megállapítása tárgyában, szükség esetén független szakértő bevonása útján. Ez esetben a Vállalkozás a termék igazolt módon megállapított csökkentett árát fizeti vissza a Fogyasztó részére.

Amennyiben a Webáruházban vásárolt termék a Vállalkozásnak fel nem róható okból rendeltetésszerű használatra alkalmatlan állapotban érkezik vissza a Vállalkozáshoz, a Vállalkozó nem vállalja a vételár visszatérítését.

 

JÓTÁLLÁS, KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, MINŐSÉGI KIFOGÁS, HIBÁS TELJESÍTÉS, KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉG, ÉDESIPARI TERMÉKEK ELTARTHATÓSÁGA

A Vállalkozás a jótállási és szavatossági igények érvényesítése során a Fogyasztó és Vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szerint jár el.

10.1. Jótállás

10.1.1. Hibás teljesítés esetén a Vállalkozás a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles.

10.1.2. A Vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

10.1.3. Minden a Webáruház által értékesített termék rendelkezik a hatályos jogszabályoknak és a gyártók kereskedelmi gyakorlatának megfelelő jótállással. A Vállalkozás a Webáruházban új, eredeti csomagolású, ellenőrzött forrásból származó termékeket, gyártói engedéllyel forgalmaz.

10.1.3. A Vállalkozás által értékesített termékek esetében a Fogyasztó a szállításkor minden olyan termékre, amely jótállással rendelkezik, különálló jótállási jegyet kap.

10.1.4. A jótállás érvényesíthető közvetlenül a (a termék csomagolásában található gyártói jótállási jegy szerinti) gyártói szakszervizben.

10.1.5. A jótállás időtartama a termék vételárának függvényében egy, kettő vagy három év. A 10.000.- Ft összeget elérő, de 100.000.- Ft összeget meg nem haladó vételár esetén 1 év, a 100.000.- Ft összeget meghaladó, de 250.000.- Ft összeget meg nem haladó vételár esetén 2 év, a 250.000.- Ft összeget meghaladó vételár esetén 3 év. A jótállási idő a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a Fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

Termék vételára                                  Kötelező jótállási idő

10.000.- Ft – 100.000.- Ft                               1 év

100.001.–Ft  – 250.000.- Ft                            2 év

250.000.- Ft – afelett                                      3 év

10.1.5 Ha a jogszabályban meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a Vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni.

10.1.6 Ha a jogszabályban meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a Fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a Fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a Vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.

10.1.7. Ha a fogyasztási cikk kijavítására a kijavítási igény a Vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a Fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a Vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a Vállalkozás köteles a Fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a Fogyasztó részére visszatéríteni.

A fenti, harmincnapos kijavítási határidő az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint motoros vízi járműre nem vonatkoznak.

10.1.8. A jótállási jegy hiányával kapcsolatos észrevételeit a Fogyasztó jelezheti az ertekesites.balmaz@gmail.com email címen.

10.1.9. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:

  1. szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  2. rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása
  3. helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
  4. elemi kár, természeti csapás okozta.

10.1.10. A Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 10.2. és a 10.3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10.2. Kellékszavatosság

10.2.1. A Fogyasztó hibás teljesítés esetén a Vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

10.2.2. Kellékszavatossági igénye alapján a Fogyasztó - választása szerint –:

  1. a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Vállalkozásnak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet; vagy
  2. b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

10.2.3. A Fogyasztó a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozás adott okot.

10.2.4. A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vállalkozással. A szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Fogyasztó már nem érvényesítheti.

10.2.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Vállalkozástól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.3. Termékszavatosság

10.3.1. A termék hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint – a 10.2. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

10.3.2. Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

10.3.3. A Fogyasztó termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti. A termék hibáját a Fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

10.3.4 Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Fogyasztó nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a Fogyasztó a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10.3.5. A Fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 10.2. és a 10.3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10.4.    A Vállalkozás minőségi garanciát vállal az általa értékesített termékekre.

A minőség-megőrzés és/vagy fogyaszthatósági idő lejártát a Vállalkozás a termék csomagolásán jelzi.

10.13.  A Vállalkozást a termékek tekintetében (tekintettel arra, hogy azok nem tartós fogyasztási cikkek) nem terheli jogszabályban előírt jótállási kötelezettség.

 

PANASZKEZELÉS ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉS

11.1. A Fogyasztó kérdésével, kérésével, illetve panaszával az alábbi módokon fordulhat a Vállalkozáshoz:

Személyesen: a Vállalkozás 1.6. pont szerinti és 1.7. pont szerinti ügyfélszolgálatai valamelyikén

Írásban: a Vállalkozás postacímére eljuttatott postai küldeménnyel

Telefonon: az 1.6 és az 1.7. pontban rögzített telefonszámok valamelyikén

E-mailben: az ertekesites.balmaz@gmail.com e-mail címre megküldött elektronikus levélben.

A panaszkezelés során a Vállalkozás a Fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. rendelkezéseinek megfelelően jár el.

11.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

Fogyasztóvédelmi hatóság: A Fogyasztó jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a Fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre nem terjed ki a szerződés létrejöttére, érvényességére, joghatásaira és megszűnésére vonatkozó rendelkezések betartásának ellenőrzésére.

Békéltető testület: Hatáskörébe tartozik a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a Felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: Fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a Fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Vállalkozás kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A Vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület (www.hbmbekeltetes.hu)

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Tel: 52-500-710, 52-500-745

Fax: 52-500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

Ügyintéző: Nemes Brigitta (Nemes.Brigitta@hbkik.hu, bekelteto@hbkik.hu)

Bírósági eljárás: A Fogyasztó jogosult a Fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Az ÁSZF-ben nem rögzített kérdésekben a mindenkori hatályos Ptk. ide vonatkozó rendelkezései, a Fogyasztó és a Vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak. A Vállalkozástól személyesen vagy a Webáruházon keresztül megvásárolt termékkel kapcsolatosan esetlegesen felmerülő bármiféle jogvita rendezésére a Felek a Hajdúböszörményi Járásbíróság, vagy törvényszéki hatáskör esetén a Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.

Európai Unió Online Vitarendezési Platformja: Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló Fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a Fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a Fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló Fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

 

VEGYES ÉS ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

12.1. A Vállalkozás biztosítja, hogy sem a szerződéskötés során, sem pedig a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz biztosított telefonos ügyintézés során a Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli.

12.2. A Vállalkozás tájékoztatja a Fogyasztót arról, hogy a Vállalkozásnál nem áll rendelkezésre a Fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódex.

12.3. A Vállalkozás által működtetett Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért, az esetleges elírásokért a Vállalkozás nem vállal felelősséget.

12.4. Amennyiben a Fogyasztó a Webáruházban kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Vállalkozásnak. Amennyiben Vállalkozás jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

12.5. A jelen ÁSZF hatálybalépésének időpontja 2021.12.02. A Vállalkozás fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása esetén a Vállalkozás az új szerződési feltételeket közzéteszi a Webáruházon, és a Webáruház nyitóoldalán figyelmezteti a felhasználókat a szerződési feltételek módosulásáról és a hatályba lépés időpontjáról. A figyelmeztetés elmulasztása az új ÁSZF hatálybalépését nem érinti

12.6. A Vállalkozás a Webáruházon nyújtott szolgáltatások igénybevételét kizárólag jelen ÁSZF-ben meghatározott feltételek között biztosítja, azoktól való eltérés nem lehetséges.

További kérdése esettén keresse munkatársainkat.

Balmazújváros, 2021.12.02.

Köszönjük, hogy a Balmaz-Sütőde Kft. termékeit választotta!

TERMÉKEINK

CUKRÁSZ TERMÉKEINK

FÜLEPÉK

TORTARENDELÉS

Központi elérhetőségünk

Készítette:
Pályázatok I Adatvédelmi tájékoztató I Impresszum

Üzleteink